Saturday, November 20, 2010

best of the best

almost 3 month aku tak jenguk2 mahu pun mendengar cd2 n 7" aku dalam kereta n studio. Dah lama tak shopping2 stuffs ni. since dh ade baby pon semakin malas nak survey2 hot stuffs. Cuma baru-baru ni aku kene pergi outstation kat Kuala Lipis (jauh nak mampos) time tu la selongkar balik cd2 favourite aku ni sebab sambil drive boleh dengar lagu. Banyak yang best2 yg jadi pilihan aku.. tapi aku pilih the best la yg ade dalam collection, yang takde maybe u guys cn recommend kan kat aku. boleh la aku order nanti. huehuehuehu

yang ni 7", dgr kt studio je la.. first aku dgr mmg tersentap nak2 kylesa..

yang ni plak ex bf aku bagi dgr zaman mude2 dulu, mmg aku rasa nak terbang mcm burung tragedy.


yg ni mmg terbaik. awesome cello dia. smpai berangan2 nk belajar cello

Fuh yg ni buat aku headbanging mcm orang gile mak aku kata. best! especially lagu tear of extinction
ok, this one bile aku dgr aku jd rasa mcm dark je surrounding aku. klu dgr dalam kereta mmg aku akan nyanyi penuh expression sbb dh dark kan, so aku peduli ape org tgk aku. hehe

yg ni sape takde mmg loser ar sbb aku tau ramai yg dh ade. hihihi urghh

if compare dgn owsla aku prefer elil, meleleh dgr beb.. hanyut terus

yg ni mmg aku suke coz bassist die girl mcm aku. klu tk rtr takde la influence mcm wartorn. hueuehue

 
banyak lagi yg best tp ini yg aku paling suke dengar. lain org lain selera... nk aku review lebih2 lu olang beli sendili lah n dgr la baru tau best ke tak. manyak cikadak lu punya olang! hihihihi chiowww

No comments:

Post a Comment