Saturday, November 20, 2010

ade problem ka?

tadi aku, hubby n adam pegi east coast mall nk beli barang2 baby. walaupun pergi kejap je tp aku mmg bergaya sakan, biasalah baru pas bersalin mesti la melaram ramlah ram kan. jaket ala2 biker aku tu aku pakaikan button banyak2 nk nampak punk la konon nye biasalah mama punk kental. so dah depan carefour tu aku suh laki aku tunggu jap ngn baby dalam stroller sementara tu aku pergi atm cucuk duit.

pas aku cucuk duit aku menuju ke laki n anak aku. dari jauh aku dh nampak laki aku tgh duduk bangku panjang, sebelahnye ade makcik n the family tgh jenguk2 baby aku dlm stroller. sambil tu aku tgk dia gurau2 ngn baby aku. aku tak kisah, sbb aku cool. bile dh depan laki aku tu tetibe makcik tu pandang aku atas bawah mcm la aku ni tgh joget poco2 depan dia. aku dh rasa mcm alien yg strainded kt bumi yg spaceshipnye kehabisan minyak.. what the fish la wei.. aku tau la aku mama cun yg hot lg gebu, kot ye pon please la auntie don't staring me like that, i don't like it tau menci i.  tp i mama cool buat2 tak pandang la kt makcik tu smbil sengih2 kat anak aku. cepat2 aku ajak laki aku masuk dlm carefour.  

Moral of the story, don't jump to conclusion by looking the appearance.. walaupun aku ni punk but that doesn't mean i'm not a good mom ok! saya ibu yg baik, what the fish?!

nanti dh tue, aku nk tampal patches kat tudung..

2 comments:

  1. nanti ade mama hardcore punk pulak..
    baru dorang tahu..
    :p

    ReplyDelete
  2. haha mama crust, mama hardcore punk, mama punk rock, mama indie, mama dangdut. ;p

    ReplyDelete